Pages

Wednesday, June 30, 2010

OMG! OMG! OMG!!!!!



OMG!! 



OMG!! 



OMG!!



OMG!!!! 


I'M GONNA FAINT!!!



I CAN'T HANDLE THIS!!!!



WAIT...WHAT??



OWH.. RIGHT...





THIS!!!!



ECLIPSE!! 

ECLIPSE!!!


x bole saba da nie!!

fuhhhh!! 

tapi siot tolla... kt us kuar 30 june..kt singapore 1 julai..kt m'sia 8 julai!!!

8 JULAI 2010!!

LAMBAT TAU!!??

lambat seminggu!!! kaw aku ade pasport.. mmg aku g singapore.. g tgk.. then balik.... 
*sampai begitu tahap ketidaksabaran aku..

peh.. mmgla...last year je.. mse tgk new moon... x tidor malam beb...excited pnye pasal... bile kuar... kol 10.00pagi aku heret adik aku g jusco...terpacak kt stu tggu kaunter tu bkak.. nak bli tiket pnye pasal.. 1st show beb aku g tgk!! kronik ke x?? hahahaha..
xsabar la....xsabar... hish! x sabar taw??!

encik2 yang punya cinema kat msia nie.. bole x cepatkan sket premier tu.. awat yang hang nak tunggu lepas seminggu baru nak tayang... aku jotos pale hang sat lg kang!!! 

tapi.. sedikit masalah telah terjadi... aku nak pegi tgk ngan sape nnti??
izaty skolah...fatimah da jaoh.. msti g tgk ngan danial pnye... 
hish... adik aku pon skola jugak... hmmm... urrmmm.... xpewla... aku hasut adik aku soh cuti satu hari... ehehehe... dye mesti akan termakan hasutan aku pnye.. 
*lagi2 kaw dah disogok dengan tiket percuma dan pizza tajaan aku nie... 
xpew2.. berhabes sket x pew.. jnji dpt tgk pling awal!!!



GILE SEMANGAT KAN???


EHEHEHEHE....




08 july 2010


lambatnye kauuuu......


menci! menci! menci!


HUH!!








p/s: thnx pada sume yang follow dan comment  kt blog saye...
terima kasih atas masa anda.. saya akan cuba untuk mem-follow anda semula oke??








with love,
shepah
(^^,)"

No comments:

Post a Comment