Pages

Saturday, June 12, 2010

aku dan KL.. bahagian 2


hari ke ke 3 disini...
well actually.. keempatla...
harinie terlalu amat penat.. sampai x larat nak wat pape..
so,, mengambil keputusan untuk tidur saje...
malas gle nak pegi memane... kaki sangat sakit lagi sebab byk sgt jalan semalam...

esk nak pege konvo kak long..kt PWTC... taw x kt ne? kat sini la....



ok?



tapi  ade sedikit masalah.. kne pakai formal.. and masalahnye bermula setelah aku tidak mempunyai apa2 yang formal untuk dipakai...  hmm... still working on that.. masih mengoogle bagasi untuk mix and match kan baju2 yang ade supaye nampak formal.. we'll see... what happen...


cerita lain:

dalam hati berkate....

aku masih teringatkan die....
aku still syg dye...
but aku tak nak dye...
i miss him..
myb aku sorang je yang rase begitu.. dye langsong tak ingat aku.. kerana dye dah bahagia..
tahniah ye....

anda berjaya dapat ape yang anda hajatkan selama ini....

dan aku????



masih begini....


................................................



No comments:

Post a Comment