Pages

Wednesday, June 30, 2010

kekalahan aku dan portugal..

Ok… mari bercerita tentang kekalahan portugal semalam.. mari2… mari2…mari2…



Huh… sume team yang aku btol2 sokong da kuar… and please anda2 sekalian..jgn nak kate aku yang pnye pasal ea?? Bkn salah aku..igt aku Natasha ape?? *bawak sial… hahahha…. da dorang maen x best….kalahla…


Ok2.. berbalik kepada kekalahan Portugal yang tidak ade kne mengena dgn aku semalam… begini…

 
Semalam… saya amat yakin yang Portugal boleh kalahkan spain… so.. dengan blagaknye.. saye telah menerima bet daripada en cako… igt en cako?? (sila lihat entry sebelum ini) hehehehe… ok… bet.. kalau Portugal mng.. dye akn balanje aku mkn… dan kalau spain yang mng.. aku akn belanje dye mkn… dan itu amat menggerunkan ye… kerana kedua-dua kami adalah pemakan yang hebat

*perot tong sampah pnye…Bole makan tanpa batasan…


Hehehe..

So.. Dgn konfidennye.. sblom tido.. siap cakap..
“enjoy tgk Portugal kalahkan spain….”
Hahahhaha…. Serabai kan?? Hahha…

Peh.. tahap konfiden mmg tinggila… sebab Portugal tahun nie mmg hebat dan kuat…. So, spain shouldn’t be a problem kan??
So, bile bangun.. pagi tadi tepat jam 6.30 pagi.. tgk henfon ade msj yang bertulis:

 
“wahai sharifah atiqa, kamu wajib melaksanakan tanggungjawab kamu untuk belanja saya makan sebab Portugal kalah 1-0..



awak nanges puas2 tau..

Pesanan: saya suka makan…”

Hahaha..

Siot ke tidak…

Haaa…Tula… bet lagi.. dose taw…. Kalah plak tu.. pdn mke… haa… amekko shepah….
Booo shepah… BOOOOOOOOOO…….



Hahahhaha… so, berbalik kepada piala dunia… team mane yang tinggal… brazil…. Tu la harapan saya… bole ke tak menang lagi ek…bole… bole…. but… the most important thing is… I learn my lesson… no more betting!!!!


 

With love,
(^^,)”
Shepah…



2 comments:

  1. jaga jaga shepah , zakir bkn sahaja hitam tp nafsu tinggi . black is passion right . HAAHHA , *nafsu mkn
    time sek ren , abes sos penuh kat baju dia , gelojoh gilaaa

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aku x pnah jumpe dye pon aku da bole agak..

    ReplyDelete