Pages

Thursday, June 3, 2010

Obsesi Saya... VAMPIRE.....



VAMPIRE?

SHARIFAH ATIQA SUKE VAMPIRE?

YES!!!

saye amat paling terlalu sangat suke akan vampire...

kenape?? girls... come on.. if vampire tu looks like this::

begini:
dan begini::
how can u not like them!!!!!!????
dengan kekacakkan yang sebegitu????
mane aku x chenta mati ngan mereka-mereka semua????
i love you!! i love you!!!! i love u!!!!!

shepah...sile kawal prasaan anda.....

huuuhhh.... ok2...(^^,)" (cube mengawal prasaan yang bergelora)


macam nie.. aku xla minat mereka (vampire) nie dengan mem"pig" bute je dek kerana kehenseman mereka..(eceyh...pulak...) hahaha... sebenarnya aku minat kat mereka2 nie sume sebelum Twilight dijadikan Movie lagi... Mase tu aku suke tgk cite Blood Ties... bermula dari itu..aku pon menjadi rajin untuk meng-google perihal2 pasal vampire nie... starting with Twilight Saga... dan aku pon start la bace buku2 nye....Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, and Midnight Sun pon aku hadap skali....

Twilight Saga

lepas die dijadikan movie... minat aku pade mereka semakin membuak-buak tanpa kawalan... so, aku carik lagi vampire related novels... then aku jumpe Vampire Kisses...

Vampire Kisses Series

dan aku pon bace...bace...dan bace lagi... and dalam semua novel yang aku bace.. penulis2 dye.. Stephanie Meyer, Ellen Schreiber , L.J smith and Nancy A. collins made a gud job about describing Vampire2 dalam novel mereka..they r often describe as Handsome, "vegan" and very protective towards their mortal girlfriend... sweet.... butterfly prot aku taw time bace... and skang aku tgh in the proses bace Vampire Diaries plak... best....

Vampire Diaries

tp aku agak pelik sket... knpe vampire versi omputih looks like this:





and vampire kat m'sia rupenye begini::



SERAM KAN????

kenape ye??

renung2 kan... dan selamat beramal... hehehe...

byee...
(baca dengan nada gedik)

(^^,)"




No comments:

Post a Comment