Pages

Thursday, June 3, 2010

::1st time ever::


assalamualaikum...
(bace dgn nada malu2 sopan)

ok...huuuuuuuuuuhhhhhhh............(=_=)"

tarik nafas.....hembus..........................(neves)
ok... lets start...

name?

Sharifah Atiqa binti Syed Isa Al-Edros

age?

ko rase??


HEHEHE...it's a secret....
da taw..diam2 saje!

nak panggil ape?

shepah...

ape tujuan aku join blog?

nak ngompat jiran mak aku...

hehehehhe...
xla... saje...tgk cam best....


ok..let start bebeh!!!!!
aku senanye xdew mendew nak cite lagi... cme aku terase amt boring...dan sangat amat terlalu banyak mase yg terbuang... so, selalunye, untuk menggunakan mase yang ade potensi untuk aku gunekan untuk tido tu... aku bace blog2 orang.. selalunye aku akn bace blog::

honeykoyuki.blogspot.com
dan
inibelogsaya.blogspot.com

best ouh.. mereke menulis kisah hidop mereka yang sangat menarik.. ade ea org idop menarik mcm tu? lucky u...korang sume pegi la tgk blog dorang..kepuasan terjamin.. hehehehe...so, disebabkan terpengaruh dgn gejala berblogging ini, aku telah membuat keputusan untuk membuat blog sendiri... huhuhu... bangge dgn diri sendiri...

so.. i'm saying hi to myself...

HI SHEPAH!!







WELCOME TO BLOGGER'S WORLD...






No comments:

Post a Comment