Pages

Saturday, July 24, 2010

saye pergi dating!!

semalam... saye mimpi taylor lautner.....


mmpi yang sangat amat best!!!!!!
so... bile bangon pagi.. kerinduan kepade beliau tibe2 mencengkam dada... *cewahhhh...
and... sambil bangon.... basoh mke.. gosok gigi..makan nasik goreng yang mak masak...(mmg lemak tongkeng.. bgon2.. tros mkn... hahahhaha...) saye pon berfikir.. ape yang patot dibuat untuk menghilangkan rindu ini... and.. lepas tengok hannah montana.. saye telah membuat keputusan! untuk berjumpe beliau... yes! sharifah atiqa akan pergi berjumpe dengan taylor lautner...i dont care! i must!!!! aku mesti pergi tgk eclipse lagi!!! yeah.. aku mmg da tgk.. tapi aku nak pegi tgk lagi.. so????????? kemudian.. fikiran semakin ligat membuat rancangan.. nak ajak sape? aisha x bole pg... izaty.. kompem x... TIBE2!! saye mendapat idea... hahahahahahaha.... die!

aku: Syg... g tgk Eclipse jom....
dye : jom! kt ne?
aku: jusco la.. jaoh sket..
dye: jap2..mandi dlu... 





satu jam kemudian.....

*terima kasih TGV cinema kerana still showing eclipse..
jase anda akan sentiase saye kenang...

tiket sudah dibeli!!! tunggu mase je nak berjumpe dgn taylor lautner semule... hahahaha.... akhirnya.. kerinduan tersebut.. akan berakhir...  sementare nak tunggu kol 1.45pm... kami pon pergi makan dulu.. *makan lagi...hahhaha... owh.. kami? yes2.. saye dan budak lelaki kesayangan saye...


 
 adik kuwh! mke konon2 menggode la tu...

hehhehe.... dye mmg budak kesayangan saye.. memandangkan diri ini masih single dan x market.. gi dating dgn adik jela.. ehehehehhe...  bolela... dari xdew...  so.. hari ini.. saye sangat penat... tgk eclipse... pegi main layan dye main game kat arcade tu... fuh! pokai2.. sampai 20 hengget!!! main game saje!!   fuh.. seb baik la adik aku..kaw x.. mmg aku dah gadai... hahaha.. xpewla dik.. kakcik belanje.. sebab adik dapat no 2 mse exam hari tu... hahaha....ok.. hari rase teknik penulisan terlalu sopan... maklomlah.. kat cc dengan adik lagi.. dahla dah pandai bace...aku type.. dye bole bace kuat2! huhuhh... bengang.. xpew2... kne tunjuk example yang baik kepada kanak2...so.. till next time... buh-bye...

with love...
shepah..
(^^,)"

2 comments:

  1. eclpse ko yg ke3 nie xbest pon
    nsb bek aku pegi dgn ima..
    hahahaha..
    bolh tdo..
    komen pedas!!

    ReplyDelete
  2. wah! siapa kau!! berani sungguh ko ckp eclipse aku x best!!!! ini boleh membangkitkan amarah!!! ahahahahaha....

    ReplyDelete