Pages

Thursday, July 15, 2010

Mate aku saket!!! Asek memandang skrin pc je… sakit!!!! Da macam nak pecah bijik mate aku… but I really have to finish this series…


da sampai no 7 da… lagi sket je nak abes… I must!! Imust!!.. lepas tu.. stop all this reading for a while.. and do something else that is more important. Like… shopping! Hahahhaha…I need to go out! I need some serious shopping.. i need a new pair of jeans…oh, and shoes.. more shoes!!! 2 or 3 more pairs couldn’t hurt right?? Hahahha… yeah!Oh! Oh! Oh! Nak tgk Inception jugak!!


My darling LEO yang berlakon! Of kos aku nak tgk!! The trailer looks awesome! Niceee…. And cerite ape lagi ek yang kuar?? Mcm banyak je lagi.. tapi x taw ape.. Despicable Me…hah! Lagi stu tu… 3D..best urh! X pnah lagi aku tgk wayang 3D.. teringin plak r! msti akn pegi… then… ape lagi ek????? nak tgk sume! Sume!



Owh! And bowling… da lame x pegi… nak pegi….Esk la…. Hmm.. xpon weekend nie… ajk fatimah.. dye x pnah pegi kan?? Rasenye la….anyone wanna join us?? It’ll b fun… eh2, nak taw satu perkare merepek x??? hehehhee… shepah teringin sangat nak g karaoke!! Ehehehehehe… lame gile x pegi… bertaon2 la jugak… bile last pegi pon x igt... tapi.. nak pegi pon..kne pegi dgn kwn2 yang ade immune system yang kuat pada telinga mereka.. supaye x rabak gegendang telinga mereka bile dgr suare aku terjerit2 nyanyi lagu nobody nnti!!!


I WANT NOBODY NOBODY BUTCHUUU!!!! I WANT NOBODY NOBODY BUTTCHUU!!!

Hehehehehe… seronok la!!! Nak sangat pegi!! Teringin la wa ckp lu!!! Aku akan pergi jugak!!!! Aku x kire walaupon a^%$#@! Melintang ditengah jalan akan ku harungi jugak untuk mendapatkan apa yang aku mahu itu! Cewaahhh….da2.. shoohhh…shoohh… gi men jejaoh!



 
With love,
Shepah
(^^,)”

2 comments:

  1. ada apa pada si ponti ehh ?

    ReplyDelete
  2. hahahhaha... ponti?? ape la ko ed.. tryla bce... msti ske pnye...

    ReplyDelete