Pages

Monday, July 5, 2010

delayed reaction....

delayed reaction??

yeah..lambat sangat.. brazil da lme bungkos.. aku bwu nak cite... sory le... i've been busy... cewahh.. ehehehe.. lets get to the story..


Ok.. seperti biase… mari bercakap mengenai kekalahan aku lagi…

kalah!

Kalah!

Kalah ye!

kekalahan brazil!!!

Brazil bole kalah???????? Dgn si oren tu plak tu!! Hish!! Panas btol hati aku la! Ade ke patot… dan dengan kekalahan brazil tersebut.. terbuktilah teori mereka2 di facebook bahawa aku yang bawak malang pada mereka!! Siot betol..

Apelah… geram btol.. 1st half da ok da.. 1-0.. then si belande tu sebok2 plak nak gol2kan jugak.. dudok diam2 suda la!! Ayamore btol! Xsuke! Xsuke! Xsuke!

Huh… ok2.. shepah.. stop it.. ko mmg da kalah.. so, suck it up!! Huuuuhhhh… ok2… dengan kekalahan brazil.. berakhirlah riwayat aku di piala dunia kali nie.. so, tunggula 4 taon lagi ye…

oh! Sebelom tu! Aku nak buat experiment sket… memandangkan aku dikatakan bawak malang kepada team yang aku sokong.. and aku memang nak sangat spain kalah… ape kate, pasni aku sokong spain plak… bia dye kalah!! Hahahahhahaha….(trok btol!)Ok2… mari kite bereksperiment semula… ok.. aku sokong spain taw!! Spain!!!

MUAHAHAHAHAHAHAHA..!!!!!
(ketawe setan)

With love,
(^^,)”
Shepah….

No comments:

Post a Comment