Pages

Tuesday, July 20, 2010

korangggggg.....(bace dengan nada gedik..)


Korangggggg…..aku da tgk da despicable me… x dewla best sangat seperti mane yang digembar gemburkan oleh NOA tu….. tapi! Tapi! Tapi!.. MAHAL!!!!! Huh! Mahal gle.. abes duit orang! (eceyh..macamla ko yang bayar shepah…) eheheheh… biase jela… cme dye 3D jela… and budak2 tu gak comel… bestla jgak tgk 3D tu… Tapi lame2 kpale aku jd pening plak…so, aku tgk separoh je gne spect tu… lagi sparoh tu.. tgk jela katun yang kabur macam tv arial rosak… hahahaha.. tgk katun x best… cbe kaw tgk PARANORMAL ACTIVITY


gne 3D!! FUH!!! mati heart attack aku kat panggung tu!!!



Hah!! Ade lagi cite gempak! Mase aku tgk cte tu kan.. kpale aku pening.. so, aku pusingla belakang kejap… niat nak rehat kan mate!! Tapi! Tapi! Tapi! (penggunaan 3 tapi menunjukkan betapa pentingnye perkara ini ye!) tetibe aku nampak sepasang lembaga hitam! Yang sedang melakukan seswatu… aku rse aku mcm taw ape dye buat...tapi x pasti.. So, aku tgk la lagi sekali utk pastikan.. hah! Mmg betul sangkaan aku! Mereka sedang bercengkerama dalam panggung tu! !@#%^$&^# punye tambi… ko nie pon.. kaw ye pon nak ber@$I&^#%.. Bwkla minachi tu pegi tempat lain.. hish.. da la aku pegi ngan mak aku! Hish! Kaw mak aku nmpk tu! Msti dengan aku2 skali kne ceramah.. dan silap2 tros tamatlah riwayat dating aku… sumpah mak aku xkan bagi tgk wayang ngan bkl2 pakwe aku nnti...(cewahh… bakal2 beb… bajet market je…) hahahaha….

p/s: kepade kapel2 kat luar sane.. kaw nak wat pape.. jgn bagi mak aku nmpk ye...  sebab balik umah.. mak aku akan marah dkt aku taw! macamla aku yang buat! so, tolongla bagi kerjasama ye... (T_T)"





With love,
Shepah
(^^,)”

2 comments:

  1. hish shepah dh tgk....ajip nk tgk gak
    ni masti kat today...right?
    nk real ke tgk citer paranomal bla3 ni?

    ReplyDelete
  2. ha'ah.. kat today... paranormal activity da xdew lagi da.. kne tunngu yang 2nd movie la...

    ReplyDelete