Pages

Friday, April 11, 2014

once upon a weekend... part-3

ok.. part3... mlm ke 2 john dkat sini tu.. die tdo umah kwn poli dye dulu... so... pagi tu.. isnin kn... kwn dye pegi keje pagi.. dye hntar john kat larkin skali... so.. dah kate shepahkan.... dramatik itu penting.... mestilah nak sweet2... muehehehe... kengkonon nk hantar naik bas... pastu babai2 kat tingkap sambil mengesat air mata perpisahan... isk...isk...isk... (T_T)"  hahahaha... ngeng!

so...dengan gigih.. bangon  pagi... pegi larkin..jumpe buah hati... as usual... lambat lagi... aku xtawlah.. dari mane dtg kesabaran john slalu tggu aku dtg lambat... aku sedar taw aku selalu lambat... but cemane aku plan pon... aku tetap lambat! xtawlah cemane... hmmm... cube kalau john lambat... peh.. merajok mcm bimbo... heh...

so... bile aku sampai larkin tu...perot aku mentel... mengade.. time kat umah ko xnk berry... da smpai sini baru nak mengade2...  dah la da lambat... huh... so.. aku cecepatlah jumpe john... tinggal barang sume... pastu nk g toilet... bile dah smpai kat tempat toilet tu pulak... peh... memang hazabedah btol... toilet tu tgh renovate... and toilet sementare pulak... nauzubillah... mcm projek kh aku time form1... open gile... serious... pintu die... mcm anytime boleh roboh... tutup pon mcm x... boleh nmpk org kat luar weyh... naseb aku dah xtahan... so aku redha jelah... so.. aku bukaklah pintu pertama tu.. skali aku aku bukak... ade org dlm tu...!!! hahaha.. aku yg menjerit... asal xkunci pintu!! terperanjat nyonya tu... nasib baiklah dye dah abes buat urusan kat dlm tu... tgh flush je... hahaha.... abg jage toilet tu gelak kan aku bole?? hahaha...  aku da bengang gile.... tros cepat2 tutup pintu n ckp sory... tros terbantut rase nak terbery aku... dan dengan muke yg panas... aku tros blah dr situ... hahaha...

lpas kejadian ngeri tu... aku cecepat ajak john pegi swimming pool dkt area larkin tu... berenang sekejap sementara tunggu masa naik bas..  cewahhh.. berenang konon... bajet abes... hahaha... padahal berendam adelah... kitorang manelah pandai berenang...poyo je lbeyh... hahaha... sbb mase tu awal lagi.. so x ramai org kat situ.. cme ade 2-3 org apek je yg tgh berenang.. steady je apek tu.. pakai spender je... hahaha... john marah aku sbb asek pandang2 dorg je... hahaha... apelah... itu pon nak marah... aku bukan pandang ape... cuma mengagumi kehebatan dorg berenang dan confiden level dorg yg tinggi sbb mampu pkai spender je berenang dekat kolam awam... hahaha... steady lah apek!! muahahahaha....

so... dah tgh hr tu.. kitorg balik semule ke larkin... lunch... and ptg tu... dlm kol 2.30...john naik bas... dan bermulalah scene babai2 kat tepi tingkap sambil menitiskan air mata perpisahan... hahaha... gurau jelah... aku xlah dramatik camtu... malu je org tgk... xkanlah aku nak babai kat tingkap sambil nangis mcm tu... mane de... aku cme babai n nangis kat pintu bas je... (0_o)" muahahahahha... ok.bye!

love..
sharifahatiqaawesome

No comments:

Post a Comment