Pages

Saturday, December 18, 2010

cinta kura-kura shepah.....

ok... nak taw sumtin yg stupid x... yes... 

STUPID!!!!!

sape??

saye....

canie...

xtaw cane..the last three days...i've been dreaming about the same guy again and again... knp?
as i said la.. 

because...
 

huh.. name? mne bole cakap.. nnti dye taw aku suke dye lagi.. malu taw... eh.. wait2! bkn die bace blog aku pon kan? hah! xpew2.. to be save.. ape kate letak F(bkn name sebenar) hahahaa...

ok.. see.. F nie.. is actually someone important i my teenage years.. penyumbang yang sangat banyak terhadap kejayaan aku disekolah dulu.. sebab.. sebab nak tengok muke dye.. aku jadi sangat rajin nak pergi sekolah..hahaha.. sangat klise kan?? tp btol.. stiap kali pg skola.. kalau sampai macam biase dalam 7.10. msti akan jadi sangt excited.. sebab. slalu sangat kereta kenari merah.. akn berenti depan keta pkcik aku,... so, bile nampak kete je... peh... dye pnye teruje tu.. mmg x hengatla.. 

sangat bahagie... berbunge2 la hati aku sepanjang hari tersebut..  denagn hati yg berdebar-debar.. tggu F kuar dari kte... peh.. mmg best... mmg akan cepat2 kuar dari kete.. dan jalan laju2.. sebab nak jalan belakang die... hahaha..  *terok! best part is... sengaje jalan laju2.. sebab bile nak naik tangge gate tu.. msti nak kne jalan slow2... then bile dye tibe2 berenti... msti nak terlanggar... hahaha... tiap2 kali nak terlanggar.. mesti akan ckp..

"hish...!" 

dgn mke tak suke.. hhhaha.. *hipokrit... padahal suke gle...

nak sangat cakap...


bile naik form 4.. lagi kegedikkan didalam diri sangat membuak2 dan mendidih2... sebab dye jadi pengawas... so, bile perhimpunan.. semua student duduk. dan pengawas akan berdiri kat depan.. dan time2 begitulah dapat tgk muke dye dgn sangat jelas...haih.. lepas tu sebok bergosip dgn BFF tentang betape kiutnye dye hari tu... huhhhh......tapi.. ble naik form 5... dye da graduate.. da tak dew.. 

huh...tros tak semangat nak sekolah..
 and school became like a funeral.. boring..sad.. and dull.... *dramatik...tapi da lme lpas tu.. da terbiase.. da lupe da.. and dye.. telah hilang dibaya bayu....(wakkakaka...xbole bla...)


and 17months later.. he became my BF... wanna know how it happen?? next post.. too sleepy... kenot tahan anymore...hahahaha...

ok... 
nite fellas..


with love, <3
shepah..
(^^,)

5 comments:

  1. haha. aku mcm tau je sapa ;)

    ReplyDelete
  2. shepah..
    sumting bad happened to me..
    so..so..damn bad..
    the baddest la,kalo istilah tu ade..
    sdey..sdey..T.T..
    cme xbole nanges je sbb bdn aku da pnat sgt............
    huwaaaaaaaaaaaaaaaaa
    tdo uma aku lg k mggu nie..!!!
    i juz gonna clebrate that annvsary stuff wit u...
    isk..isk.. (kalo msj x bole taip pnjg cmnie..)

    ReplyDelete
  3. omg!
    SAYE TAU! SAYE TAU!
    HAHA :D

    ReplyDelete
  4. hahaha... fatin... ko mmg taw kot..

    ReplyDelete