Pages

Tuesday, October 12, 2010

ketenangan diganggu...

ok.. ketenangan saya diganggu oleh satu perkara..
ok... lets see... as u guys don't know... hehehe.. aku nie orang yang sangat agak lembab dalam perkara yang membabaitkan 18sx nie... sebab aku tak berapa suka... bukan x berapa suka...(ade ke orang yang tak suke?? hahaha...) tapi aku rase bende2 tu tak berapa sesuai untuk diceritakan di public atau pon dgn orang2 yang tidak sepatotnye.... 

tapi kan... ade jugak orang yang tidak berpendapat begitu... disebabkan aku agak konservatif... aku dianggap pelik dan tidak berkembang... bukannye aku tak taw langsong psal nie.. aku tawla...  cume i don't think there is a need to talk or do it now...at my age... at my status, not married... and mayb anda lupe... i'm a muslim... it's not nice la.... tapikan.. ade orang yang tak setuju... sekarang... suci dianggap kolot.. just because i don't make out with my bf..I'M A FREAK???  
 come on la guys.. it doesn't work like that.. dose tetap dose... ringan2 ke.. berat2 ke.... hukumnye tetap same... aku bukan nak cakap aku nie baik sangat... cume aku sangat tak setuju dengan sex before married...i hope you guys too... kawan-kawan saye... jage diri taw!! bak kate nazmie... jage diri.. jage kesihatan.. dan jage keselamatan...







with love,
shepah..
(^^,)"

2 comments:

  1. betul2...

    sye sgt mnyokong ngn bnde yg dipost oleh im not lala...

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. thnx! whoever you r...
    saye pon setuju dengan diri saye... hahahaha

    ReplyDelete