Pages

Wednesday, October 20, 2010

impian terpendam!

kekecewaan melanda diri sebab merasa dunia ini tak adil... knp?? sebab saya tak dilahirkan di LA... LA?? yela... hollywood... (ceh! sumpah poyo!!!) takdew... saye bukan nak jadi artis hollywood yang sangat amat kaye dan mempunyai wang simpanan di bank sebanyak berjuta2 dan boleh bershopping sesuka hati tanpa membuat bajet terlebih dahulu dan memikirkan bahawa mak saya akan marah sebab saya overspend allowance lagi bulan nie.... seriously.. saye nak dilahirkan disana kerana saya NAK SANGAT AMAT TERLALU MAHU TERPALING berjiran Taylor Lautner dan  Selena Gomez... hahahaha... kan dah terkeluar impian yang paling tak munasabah dalam kepala hotak aku nie...  whattaf???

sweet kan??

aku sangat amat suke makhluk 2 orang nie... dorang macam sweet taw... as for taylor... damn HOTTTT!!!!!!!!!! hahahaha... (kegatalan terserlah...) kan best kaw jadi jiran mereka... hari2 nampak... say..
hey,morning taylor...

morning selena...

hohoho... sumpah best...

best ek... haih.... xpew2... nanti aku kompol wet byk2... hangkot family aku sme... kte wat mansion sebelah umah taylor lautner.. hahahahaha....

sebijik cam nie!!

mungok btol!(sambil jotos kpale sndri..)
tapi nak tunggu aku kaye tu.. peh...  kerepot r taylor lautner... badan pon dah gelebeh2... selena gomez plak ntah2 da dok afrika.. amek ank angkat cam angelina jolie...hahahahaha....xpew2... ade mase... apela aku...
dahla... saje je nak meluahkan perasaan terpendam.... sungguh tak penting... so... aku akan pergi men-shut up kan diri skang! out!

with love,
(^^,)"
shepah....

1 comment: