Pages

Tuesday, June 7, 2011

revenge is sweet....

ok.. remember dalam entry sebelum ni.. aku ade mention yang i'm good at writing.. not novel stuff.. just writing to express my feeling.. menulis untuk meluahkan perasaan yang bersarang dalam hati dan sanubari ini...cewah..... ayat..hahhaha... ok.. back tu kehebatan aku tadi.. aku just jumpe bukti kehebatan aku.. 


hahaha... well.. aku tgh kemas-kemas tadi.. bongkar dan buang segala bende2 lame yang dah tak pakai.. sebab bilik aku dah penuh sangat.. 



then.. tgh kemas2.. aku terjumpa diari lame aku...




 well more to note book la... hahahaha.. note book yang aku gnekan untuk lepaskan segale2nye selepas.. sort of break up with someone... buku tu adelah dalam 100 page.. and believe me y'all... it was full with stuff about me and him... i'm sad to think about how hurt i was back then.. dah tak ingat dah.. tapi bile bace semula tadi.. i was like... daymn... i was pretty messed up that time...and he should pay for my misery! revenge time!! hahahhhaaha...(ktawe setan) 


otak yang bermastautin didalam tengkorak kepale aku sedang ligat mengatur perancangan... plan terbaik untuk membalas dendam?? ape eh? rosakkan hubungan dye dgn gf dye skang?? xbest... biase sgt.... culik kucing bapak dye? dye tak de kucing... flirting with your best friend? sounds nice.. but no offence.. kwn ko tak ensem! hahahaha.. ape ek... adoi... tak dapat fikir langsong.. ape nie shepah!! come on la!! u used to be good at this...




selepas sejam............





still....







...




xdew plan langsong... huh! xpela...malas plak aku nak pikir... malas plak nak balas balas nie.. memerlukan tenaga dan acting skill yang baik.. which i dont have.. hahahha.. so, imma let it go.. but i cant promise i'll never get back at you man! u should suffer... imma get you man!!
hahahha..


mood: psiko..


with hatred overflowing from my system,
(O_o)"
shepah

No comments:

Post a Comment