Pages

Wednesday, May 18, 2011

madly in love...



sorry rob...



 i found my eternal love..i can't describe it ..no words.. just.. when i look at his face.. my heart just went crazy.... when i hear his voice.. it gave me goose bumps.. berderau darah.. 
tak sangka boleh jatuh cinta begini.... 
sangat perfect dimata aku... 

OMG!!!
I'M IN LOVE!!!! 

 bile tak tengok muke dye seharian... tak boleh... i feel restless..rindu sangat... i've got to see him! nak senang.. gmbr dye, buat wall paper and screen saver kat hp..huh...  lega sikit... setiap malam.. sebelum tidur.. tgk gambar dye.. bangun tidur tgk gmbr dye... God... save me... sangat jatuh cinta! jatuh tergolek dog! hahaha... i just can't stop falling in love with you!!!



lee min ho...당신을 사랑합니다





he makes me say.. "robert who??" hahahaha...



with love,
(^^,)"
shepah..

4 comments: