Pages

Thursday, March 10, 2011

terima kasih HNSZLKH...

ok.. lets just talk about hair again... i know.. i've talk about this before... but this time.. i wanna talk about my hair...
( ceh.. ape lawa sangat ke rambot ko tu shepah? sampai nak masok blog2 segale..... eh2.. blog aku! ske aku la!!!) 

sila abaikan monolog dalaman tersebut...


ok.. let's talk.. cani.. since before lagi.. aku mmg suke mengubah rambut.. sangat suke..tak caye?? aku buktikan....jap eh...

blonde highlight

red highlight

red highlight but shorter hair.

curl...

wave...

i've done almost everything but short hair.. tak nak la.. don't have the guts to cut my hair that short.. 

 tabik yang sangat spring pada emma watson sebab berani wat camtu..

tapikan.. bile selalu sangat tukar2 style rambut camtu.. kompem rambut akan rosak... lagilah disebabkan kesibukan harian yang menghalang aku ntok pegi salon.. mmg kompem memberontaklah rambut2 nieyh... but what will u do if you have a problem related to hair? the answer is.. rujuk blog ini...


 tuan pnye blog?

cool huh?

xknal??

gile xkenal???

tgk lagi skali!!!


HANIS ZALIKHA
see that perfect waving hair??
owwww.....

ok.. semenjak aku taw kewujudan blog dye.. tak pernah miss bace blog tersebut.. sangat banyak tips yang best2.. serta berharga for a gurl... ok..so, when i'm facing this hair damage problem.. suddenly.. it rings a bell... hanis zalikha pon pernah ade masalah nie mase dye bleachkan rambut dye... anda bole bace disini.. dan penyelesaian dye... kat sini.. ape yang aku wat....?


biase ah!! complete set!! dengan body wash skali...

hahahahahaha....


dan hasilnye sangat memuaskan hati!!


 so.. thank you hanis for your amazing entry!! it helped me a lot....


with love,
(^^,)"
shepah..





No comments:

Post a Comment