Pages

Friday, September 3, 2010

hohohohohiiiiii...

kehadapan kalian2 semua... sori sebab dah bercentury x update blog.. keadaan sangat amat x mengizinkan... setelah aku dipisahkan dengan internet connection ini.. hidup ku semakin boring... fb x boleh update... blog.. tidak dapat ditulis.. KENAPAKAH?????  kenapa mesti kami yang harus dipisahkan... ini tidak adil... kenape?? and kenape harge sebuah laptop baru amatlah mahal.. dan abah saya tidak langsong mahu menyokong (dari segi kewangan) keinginan saya  untuk memiliki sebuah laptop yang baru.. kenape?? oh right.. maybe sebab saya ade mintak  nak beli iphone aritu.. hahahaha.. tapi bkn nye dapat pon...(T_T)" dunia ini tak adil... tak pe.. igat saya x boleh beli sendiri?? gimme two months... i'll get it.. by myself... gune duit sendiri.. YEAH!!! i will.. and sementare itu.. y'all tolong bersabar dan doakanlah kejayaan saya ye.. banyak gile nak cite nie.. bermacam2 perasaan nak diluahkan... bermacam2 perkare nak di bincangkan.... hhhhhhhhuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh.... ok... nak blah dlu.. nak g bank... esk nak g wat rambot.. kami akn pergi secare rombongan kat saloon tu.. aku, fatimah.. adik aku.. mak fatimah dan adik dye... can't wait... ok2.. see u when my hair dah cantik... out....
lap u all...



with love,
(^^,)"
shepah..

No comments:

Post a Comment